ponedeljek, 4. julij 2011

KAKO SPOZNAVAM DESTENI IN KAJ MI POMENI

En dan v letošnjem aprilu ali maju sem kot običajno visela na Facebooku. Na desni strani, med oglasi zagledam napis Praktično ustvarjanje raja na zemlji, vprašanje če sem za in povabilo naj se pridružim skupini. Mešanca občutkov: vzhičenja ''seveda sem za, kje ste bli tak dolgo?!?'' in ironije ''a res? no, pokažite mi kako daleč pa vi sežete…''.

Začela sem predelovat stran, zapiske, videe in spoznavat avtorja te strani – Valentina Rozmana.
Precej načeta od dvomov, nezaupanja (drugim in sebi), strahu pred neznanim sem reagirala mojemu stanju primerno. Moj ego se je upiral, posmehoval, sodil, dvomil… … …
Ampak sem vztrajala iz preprostega razloga – ker boljših usmeritev za Življenje do takrat (in do zdaj) nisem našla še nikjer drugje, čeprav sem jih dokaj zavzeto iskala…

Med predelavo vsega tega Desteni materiala, katerega del je slovenska skupina Praktično ustvarjanje raja na zemlji, sem našla načrt za Enakovredni Denarni Sistem. To je ''nekaj za mene''!
Bistvo enakovrednega denarnega sistema je v tem, da se vsem ljudem omogoči enakovredni, brezpogojni dohodek od rojstva do smrti. Kot prehodna rešitev. Ker ljudje zdaj dajemo vrednost denarju, je treba tega enakovredno porazdelit, da se bo vrednost iz denarja lahko enakovredno prenesla nazaj na človeško življenje.
Z vso vnemo sem se lotila širjenja tega sporočila – želela sem, da vsakdo zve za ta načrt! Posebej vplivni ljudje z močjo, ki bi ga lahko širili hitreje. Sledilo je spoznanje, da ravno tem ljudem zadeva ne diši preveč…

Hkrati sem postopoma raziskovala še drug Desteni material, pri čemer sem vseskozi imela podporo s strani Valentina Rozmana. Sočasno z vsem tem spoznavanjem sem zaključevala pripravništvo za delavce v vzgoji in izobraževanju in se pripravljala na strokovni izpit. Ker se je treba finančno osamosvojit :) Po opravljenem strokovnem izpitu sem imela več časa za likovno izražanje in raziskovanje Desteni. Valentin me je praktično podpiral pri ''obeh zadevah''; vključil me je v razpis Desteni dizajna za majico in odgovarjal na moja vprašanja in dvome. Po potrebi me je tudi argumentirano kritiziral in me usmerjal naprej.

Že kar nekaj časa preko FB delim Desteni povezave, v juniju pa sem začela deliti tudi svoje zapiske z namenom razširjanja in z namenom, da pripadniki Desteni lahko preverijo moje delovanje in me po potrebi dopolnijo in popravijo. (Hvala Blaž!) Trenutno se koncentriram na prakso Samoodpuščanja in raziskovanje Demonologije.  

 Zakaj vztrajam? ''Moje'' življenje je z Desteni postalo smiselno.

Kratek povzetek:
''Poleg notranje preobrazbe [http://desteniiprocess.com/] je Desteni [http://desteni.co.za/] razvil še rešitev za izboljšanje globalnega družbenega sistema s predlogom mirne, demokratične in politične uvedbe ''Enakovrednega Denarnega Sistema'' [http://www.desteni.si/?page_id=137] , ki bo zagotovil dostojne življenjske pogoje za vsa živa bitja. Desteni zato predstavlja največji in najbolj drzen projekt globalne transformacije v vsej zgodovini človeštva. Hkrati pa je zasnovan z razumevanjem delovanja popolnoma vseh sistemov, ki trenutno obstajajo na tem svetu, zato je njegova uresničitev le vprašanje časa, oziroma števila ljudi, ki se bodo temu projektu pridružili in pričeli z aktivnim delom na sebi.'' Valentin Rozman 

Ustanovitelj in pobudnik Desteni gibanja je BERNARD POOLMAN.
Bistvo Desteni gibanja se glasi -KAR JE NAJBOLJŠE ZA VSE ŽIVLJENJE, JE NAJBOLJŠE ZA VSAKEGA POSAMEZNIKA-.

Vabim te, da se nam pridružiš v FB skupini Praktično ustvarjanje raja na zemlji.
Vabim te, da začneš ŽIVETI v smeri ENOSTI IN ENAKOVREDNOSTI.
Potrebujemo te. Potrebujemo prav vsakega posameznika!

Ni komentarjev:

Objavite komentar