četrtek, 7. julij 2011

ZAKON PRIVLAČNOSTI = SITEM DUALNOSTI (NASPROTIJ) IN PRINCIP OSEBNOSTI (POSAMEZNIKA)

V tem letu sem med drugim spoznala tudi zakon privlačnosti (misli + čustva = privlačnost). To je bilo še eno izmed ''mojih najnovejših odkritij, moja nova fascinacija in motivacija''. Zato sem se odločila, da začnem upoštevati princip sistema privlačnosti; ''od zdaj naprej bom razmišljala in čustvovala samo še pozitivno in moje življenje bo postalo popolno''.

Maja letos pa sem začela spoznavati zakon enosti in edinosti…
Ki pravi, da ima zakon privlačnosti manjko…
Kako, zakaj???

Zakon privlačnosti deluje v obe smeri: misliš in čustvuješ pozitivno, zato posledično ustvarjaš pozitivno / misliš in čustvuješ negativno, zato posledično ustvarjaš negativno.

Že samo poimenovanje zakon privlačnosti zavaja. Ker se privlačnost v večini primerov smatra kot nekaj pozitivnega. Ampak, da lahko obstaja pozitivno, mora nujno obstajati tudi negativno. In negativno ne more nehat obstajati dokler obstaja njegova opozicija (nasprotje) – pozitivno.

Zakon privlačnosti velja za vsakega posameznika (vsako osebnost). Iz tega sledi, da nekateri posamezniki razmišljajo ''pozitivno'', drugi posamezniki pa razmišljajo ''negativno''. 
Nekdo lahko vztraja v svoji skoncentriranosti na ''pozitivno''… ampak nekdo drug bo vztrajal v svoji skoncentriranosti na ''negativno''.
''Odločitev posameznika.''

Ampaaaak – POSAMEZNIK NE MORE OBSTAJATI NEODVISNO OD DRUGIH POSAMEZNIKOV. OZIROMA ''POZITIVCI'' NE MOREJO OBSTAJATI NEODVISNO OD ''NEGATIVCEV'' IN OBRATNO. Se strinjaš?

To je razlog, zaradi katerega Desteni ne podpira nobenega sistema, ki vključuje percepcijo dualnosti (delitev na dobro in slabo, prav in narobe itd.). Podpira pa enost in enakovrednost vsega življenja v smislu KAR JE NAJBOLJŠE ZA VSE ŽIVLJENJE, JA NAJBOLJŠE ZA POSAMEZNIKA.

Ni komentarjev:

Objavite komentar