četrtek, 16. februar 2012

Konkurenca med ženskami / cena ugajanja

Nikoli mi ni bilo jasno kaj je s to konkurenco med nami puncami / ženskami.

Osnovna šola: grupa popularnih punc, ki so bile fantom vedno vščečne in ostala večina, ki smo bile všečne / dobre za družbo komaj takrat, ko popularne (luštne, seksi, glasne / pogumne) niso bile prisotne.

Srednja šola: morem bit suha, dolgolasa, naličena, seksi oblečena… če sploh želim konkurirat.

Faks: moje najboljše kolegice pobirajo moje simpatije in z njimi začenjajo razmerja.

Jaz pa se čudim kako jim naj konkuriram, ko pa so že po svojem naravnem izgledu vizualno dosti lepše grajene od mene. V osnovi imamo vsi približno isto predstavo kakšna zgleda seksi ženska. Nekatere dobijo ustrezno telo in obraz, druge ga ne – kje je tu ferplay?

Sem vprašala mojega bivšega učitelja ''za osebno rast'' – kaj je s to konkurenco med ženskami. In mi je odgovoril – vsaka ima pač svoje adute. Kakorkoli…

Postopoma sem se naučila trikov kako do seksi izgleda in sem jih bolj ali manj tudi prakticirala. Ni mi pa bilo jasno, zakaj je večina pripomočkov za seksi videz dizajnirana tako, da se v njih ne morem počutit sproščeno, ampak dostikrat neudobno…

In sem jih nehala prakticirat. V večini. In če se zgodi, da se moje razmerje z zdajšnjim fantom zaključi, se ne bom posluževala (srednješolskih) trikov za seksi izgled, da bi se znašla v novem razmerju, ki bi mi nudilo sex.

Nočem bit želena zaradi prirejene zunanje podobe, ki mi ne nudi fizičnega udobja in sproščenosti. Želim si biti želena in hkrati sproščena v svojem telesu in njegovi podobi.

Zakaj bi se sploh trudila ugajat ljudem, katerim moj seksi zunanji izgled pomeni več kot moja sproščenost v izgledu, ki podpira moje telo?

Vsake toliko se moram opomnit na to, ko me hoče prevzet ljubosumje zaradi stereotipno seksi bejb / prezentacij; tudi sama sem si dolgo let bolj ali manj dopuščala slediti tem grupno sprejetim stereotipom.
Sicer pa mi moje telo samo odgovarja v kakšni opravi se počuti sproščeno. In zdrava pamet mu sledi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar