ponedeljek, 20. avgust 2012

Strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem


Vidi se mi, da ljudje dan danes ne umirajo zadovoljni zaradi življenjske izkušnje skozi katero so potovali. Menim da jih večina bolj ali manj umira v stanju nazavedanja samega sebe in sveta ali pa v objemu lastnih nepredelanih strahov.
Moj strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem ima specifike v spremljanju mojih starih staršev, katerih ''življenje'' se izteka / se je iztekalo v bedi demence, alkoholizma, Alzeimerjeve bolezni in pljučnih bolezni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila obstajati v strahu pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem in kot ta strah. Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila počasno, bolečo staranje/umiranje povezovati s strahom. Znotraj tega si odpustim, da sem sprejela in si dopustila bati se lastnega strahu.
Kadar opazim, da obstajam v strahu pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem – se ustavim in diham. Zavedam se, da mi strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem v nobenem primeru ne pomaga na moji poti do življenja - je kvečjemu oblika samosabotaže in se bo manifestiral samo v primeru če si ga bom še vnaprej dopustila vzdrževati. Ne dovolim in ne dopustim si obstajati v strahu pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem. Namesto tega samoiskreno in specifično izpišem ta strah in si ga odpustim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem povezovati z načinom staranja/umiranja mojih (pra)starih staršev. Znotraj tega si odpustim, da sem sprejela in si dopustila strah pred genskimi/podedovanimi boleznimi/nagnjenji.
Kadar opazim strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem po vzor(c)u mojih (pra)starih staršev, se ustavim in diham. Zvedam se, da je to vzorec, ki sem ga sposobna prekiniti s pomočjo samoodpuščanja in samokorekcijske prakse. Zavedam se, da moji predniki niso poznali teh orodij v takšni meri kot jih poznam jaz, sicer bi (mi/nam) morda že oni lahko zapustili bolj življenjsko-praktične vzorce.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem povezovati in definirati s strahom pred demenco in Alzheirmerjevo boleznijo. Znotraj tega si odpustim, da nisem sprejela in si nisem dopustila realizirati, da sta demenca in Alzheimerjava bolezen posledica življenja v neiskrenosti in sebičnosti.
Kadar opazim strah pred demenco in Alzheimerjevo boleznijo – se ustavim in diham. Zavedam se, da življenje v samoiskrenosti, s samoodpuščanjem, s samokorekcijsko prakso in po principu kar je najboljše za vse življenje ne pušča posledic kot so demenca, Alzeimerjeva bolezen in ostale nepotrebne bolezni, zato ga je smiselno živeti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem povezovati in definirati s strahom pred alkoholizmom in pljučnimi boleznimi kot posledico kajenja (tovarniško izdelanih cigaret). Znotraj tega si odpustim da sem sprejela in si dopustila strah pred alkoholizmom in pljučnimi boleznimi (ki sem ga pridobila z neiskrenim opazovanjem starih staršev).
Zavedam se, da mi strah pred akoholizmom in pljučnimi boleznimi v nobenem primeru ne asistira, zato ga takoj ko ga opazim ustavim in prediham.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem povezovati in definirati s strahom pred posledicami dolgotrajnega jemanja kombinacije različnih tablet, kot so zmanjšana odzivnost, nerazpoloženost, zmedenost, ''zombijevstvo''.
Zavedam se, da mi strah pred posledicami (dolgotrajnega) jemanja (kombinacije različnih) tablet v nobenem primeru ne asistira, zato ga takoj ko ga opazim ustavim in prediham.

Zavezujem se, da bom vsakič ko bom opazila strah pred počasnim, bolečim staranjem/umiranjem tega ustavila in ga predihala. Opozirila se bom na posledice manifestacije vzdrževanja strahu in si postavila vprašanje komu dopuščam kontrolo – strahu ali sebi.

Zavezujem se, da bom prekinila vzorec počasnega/bolečega staranja/umiranja, ki sem ga prevzela od svojih prednikov.

Zavezujem se, da se bom s časoma osvobodila strahu pred demenco, alkoholizmom, Alzeimerjevo boleznijo in pljučnimi boleznimi, saj si jih res ne želim manifestirati v (svojem) življenju.

Zavezujem se k življenju brez tablet oziroma k minimalni uporabi tablet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar