nedelja, 2. december 2012

HRANA KOT TOLAŽBA / ZAMENJAVA ZA DRUGO





Pred približno mesecem in pol sem se odločila, da zaključim z zvezo, ki me je omejevala pri razvoju v smeri tega, kar je najboljše za vse življenje. Hkrati s to odločitvijo sem močno omejila pitje alkohola in kajenje (ki ga nameravam opustit) in vnos drugih substanc, ki ne spadajo pod hrano in pijačo.  S to odločitvijo sem omejila tudi sodelovanje v energiji jeze in nestrpnosti.

Odločila sem se torej omejiti/opustiti nekatere navade/vzorce, s katerimi sem po nepotrebnem škodovala tako svojemu fizičnemu telesu kot svojemu umu (tistemu delu uma, ki se mu reče zdrava kmečka pamet).
Navade/vzorci so posledica ponavljajočega delovanja skozi čas… kar pomeni, da je zraven zavedanja o škodljivosti določenih navad/vzorcev potreben tudi nek čas za opuščanje. Pri opuščanju se dogaja, da neko navado/vzorec prekinemo in posledično začutimo manjko, ki se kaže kot dodatni čas, ki smo ga pridobili ob opustitvi in kot dodatni prazni 'prostor' v naši notranjosti.
Mislila sem, da točno vem kam usmeriti ta dodatni čas in prostor… očitno sem se motila – ker del tega časa in prostora namenjam polnjenju s hrano, ki je moje fizično telo ne potrebuje… Kar pomeni, da ta presežek hrane, ki jo vnašam v sebe usmerjam s svojim zapackanim umom - Umsko Zavestnim Sistemom (UmZS), ki izključuje zdravo kmečko pamet / skupni smisel / common-sense.!.

Zdaj je vedno pravi čas za čiščenje nesnage s SAMO-ODPUŠČANJEM, SAMO-KOREKCIJSKIMI NASVETI in SAMO-ZAVEZAMI >


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila pri opuščanju omejujočih/nepraktičnih navad te delno zamenjati s prenajedanjem, namesto da bi jih opustila brez zamenjavanja z drugimi omejujočimi/nepraktičnimi navadami, v tem primeru s prenajedanjem.
Ko opazim, da pri opuščanju določenih omejujočih/nepraktičnih navad začnem uvajati druge omejujoče/nepraktične vzorce – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da z opuščanjem določenih omejujočih/nepraktičnih navad ne morem pričakovat resnične spremembe – če jih zamenjam z drugimi omejujočimi vzorci kot je na primer prenajedanje..
Namesto da določene omejujoče navade zamenjam z drugimi omejujočimi navadami, jih raje zamenjam s praktičnimi navadami po principu tega, kar je najboljše za vse življenje (na primer z navadami: dnevnega izpisovanja samoodpuščanja, dnevnega pisanja v angleškem jeziku, dnevnega gibanja…)

Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila živet svoje zaveze, da bom (s)hujšala z namenom lažjega gibanja in uporabe garderobe, ki jo imam na voljo.
Ko opazim, da se ne držim svoje zaveze glede hujšanja – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se z neizpolnjevanjem svoje zaveze sebi zapletam v časovne zanke in izgubljam samozaupanje.
Namesto da se sabotiram s prenajedanjem, se raje opomnim na praktične vzroke zaradi katerih sem se odločila za hujšanje.





Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila svoj manjko, ki je nastal zaradi opustitve zgoraj omenjanih omejujočih vzorcev polniti s hrano, predvsem s sladkarijami.
Ko opazim, da se polnim s hrano, predvsem s sladkarijami z namenom da bi zapolnila manjko (in ne zato, ker sem lačna) – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se s prenajedanjem in vnašanjem sladkarij v svoje telo omejujem in si škodujem.
Namesto, da polnim manjko s prenajedanjem in vnosom sladkarij v svoje telo, raje spijem nekaj vode ali čaja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila tolaženje s hrano.
Kadar se zavem, da se toLAŽim s hrano – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da s toLAŽenjem s hrano v bistvu hranim samo svoj UmZS, ki je vzrok mojega nepotrebnega samoomejevanja.
Ko opazim, da se želim potoLAŽiti s hrano, se ustavim in raje 5 minut telovadim J

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila zapravljati denar in zdravje v zameno za sladkarije.
Kadar opazim željo po zapravljanju denarja in zdravja v zameno za sladkarije – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da lahko z denarjem in zdravjem podpiram sebe kot fizično telo.
Namesto, da zapravljam denar (ki ga že tako nimam veliko) za sladkarije, ga raje namenim nakupom izobraževalnega materiala v Eqafe in s tem neposredno pomagam sebi in posredno hkrati vsem ostalim.  Namesto, da zapravljam svoje zdravje v zameno za sladkarije, ga raje krepim s primerno hrano in gibanjem (na prostem).




Ni komentarjev:

Objavite komentar