četrtek, 27. december 2012

Moj odnos do nasprotnega spola / sf+scs+sc 2


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila prepričanje, da se moram za pozornost fantov, ki so mi všeč borit, posebej takrat ko so fantje v manjšini.
Ko opazim, da se borim za pozornost fantov/moških – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da na ta način podpiram in vzpodbujam konkurenčnost in tekmovalnost, s tem pa hierarhijo kot nasprotje enakovrednosti. Zavedam se, da pozornost vščenega fanta/moškega lahko pritegnem, ni pa se mi potrebno boriti za njo znotraj igre zmagovalke/poraženke.
Namesto da z drugimi sodelujem v tekmovanju za pozornost fanta/moškega, si to pozornost raje dam sama in si na ta način preprečim odvisnost od pozornosti drugega v zameno za mojo tekmovalnost.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila noreti za priljubljenimi fanti, zato da bi se počutila sprejeto od drugih. Znotraj tega si odpustim, da sem zanemarjala manj priljubljene in nepriljubljene fante.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila željo po izkušnji magnetne privlačnosti med poljubljanjem in dotikanjem, zato, ker sem iz okolice dobivala informacije, da je to nekaj najboljšega.
Ko opazim, da si želim izkušnje neustavljive privlačnosti – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da je neustavljiva privlačnost nekaj česar izvora ljudje ne poznamo, pa v njej vseeno sodelujemo - zaradi dobrih občutkov… Zavedam se, da z dobrimi občutki hranimo umsko-zavestni sistem in škodujemo lastnemu telesu.
Namesto da si želim neustavljive privlačnosti odvisne od spletk uma in domišljije ter lastnih podzavestnih in nezavednih programov, pri poljubljanju in dotikanju raje sodelujem s celotnim telesom in komuniciram s partnerjem o tem kaj kateremu prija in kaj ne.






Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila prepričanje, da se za pozornost všečnih fantov borimo s pomočjo svojega videza.
Ko opazim željo po oblikovanju izstopajočega seksi videza, da bi lahko uspešno konkurirala v boju za pozornost fantov/moških – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da seksi videz v današnjem času v večini primerov pomeni večjo ali manjšo škodo za fizično telo: visoke pete, make-up, barvanje po možnosti dolgih las, preozka/prekratka oblačila za sproščeno gibanje ali za temperaturo v ozračju…
Namesto da za pozornost vščenih fantov/moških konkuriram s pomočjo za telo škodljivega videza, raje izberem frizuro, oblačila in obutev, ki podpirajo moje telo in moje gibanje. Če zaradi tega ne dobim pozornosti od fantov/moških – si jo pa dam sama.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila verjet, da lahko seksam popolnoma ali skoraj brez čustev/občutkov.
Ko opazim, da se zanašam na to, da lahko seksam popolnoma ali skoraj brez čustev/občutkov – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da mi za enkrat še ne uspeva obstajati brez čustev in občutkov na splošno, kako bi mi torej pri seksu…
Namesto, da se zanašam na to, da lahko seksam popolnoma ali skoraj brez čustev/občutkov, se raje osredotočim na seks s celotnim telesom in opuščam čustva/občutke/misli, ki so locirani v glavi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila partnerje izbirati na podlagi specifičnega videza in specifičnega (igrivega) načina gibanja.
Ko opazim, da se za nekoga zagrevam na podlagi  specifičnega videza in specifičnega (igrivega) načina gibanja – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sta videz in način gibanja pri izbiri partnerja sicer pomembna, vendar pa je veliko bolj smiselno, da izberem partnerja, ki mu je na prvem mestu enakovredna vzajemna podpora v odnosu.
Namesto da potencialnega partnerja sprejmem že na podlagi videza in načina gibanja, se prej z njim raje družim in z njim komuniciram o tem kaj nama je pomembno v zvezi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila ostajati v odnosu s fantom zaradi tega, ker je imel veliko srce in ker je zabaval s svojo zmedenostjo in optimizmom.
Ko opazim, da vztrajam v zvezi zaradi tega, ker ima partner veliko srce in ker zabava s svojo zmedenostjo in optimizmom - se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da velikosrčnost ni vedno nujno smiselna. Zavedam se, da je zmedenost lahko prikupna le nekaj časa, nato pa postane nepraktična. Zavedam se, da je realizem bolj smiseln od optimizma.
Namesto da vztrajam v zvezi z nekom zaradi tega, ker ima veliko srce in ker zabava s svojo zmedenostjo in optimizmom, se raje vprašam o ne/smiselnosti v obstoja v takšni zvezi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila prevzeti vlogo mame v partnerski zvezi.
Ko opazim, da v partnerski zvezi prevzemam vlogo mame – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da partnerska zveza  v kateri prevzemam vlogo skrbne mame ne more funkcionirati v enakovrednosti.
 Namesto da v zvezi prevzemam vlogo mame, reje sodelujem enakovredno; če to ni možno, pa se raje umaknem.



Ni komentarjev:

Objavite komentar