četrtek, 13. december 2012

Mozolji, stiskanje, praskanje, ranice, brazgotine / samoodpuščanje 1







Odpustim si, da nisem sprejela in si nisem dopustila mozoljev sprejeti kot relativno običajnega pojava v prehodu v puberteto in jih pustiti na miru.
Ko opazim, da dregam v nezrele mozolje – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da sem svoje pubertetniško nesprejemanje mozoljev 'nadgradila' v nepraktično navado praskanja in posledično razmnoževanja mozoljev.
Namesto da mozolje praskam in jih posledično prenašam na druge dele kože, jih raje pustim na miru in jih tako ne razširjam!

Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila celjenja ran 'po naravni poti', ampak sem jih konstantno praskala.
Ko opazim željo po praskanju kraste ali ko opazim, da praskam krasto – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da zna telo samo poskrbeti za celjenje in obnovo. Zavedam se, da je praskanje krast domena umsko-zavestnega sistema.
Namesto da praskam kraste in posledično povečujem brazgotine, raje pustim, da se mi kraste zacelijo same.

Odpustim si, da nisem sprejela in si dopustila realizirati, da bodo kot posledice praskanja mozoljev in ranic na moji koži, predvsem obrazu ostale NEPOTREBNE brazgotine.
Ko opazim, da ignoriram brazgotine kot posledico praskanja – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da brazgotine na koži / obrazu niso potrebne. Zavedam se, da (mi) kažejo lastno nestabilnost in neobvladovanje sebe kot umsko-zavestnega sistema.
Namesto da ignoriram brazgotine na svoji koži / obrazu, jih raje vzamem kot opozorilo pred nadaljno vdajo UZS.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila preusmerjat pozornosti iz manjšega ali večjega stresa s pomočjo praskanja.
Ko opazim željo po praskanju ali praskanje – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da mi preusmerjanje na praskanje ne bo pomagalo predelati zavednega/podzavestnega/nezavednega stresa, pač pa bo nastopalo kvečjemu kod njegov izraz.
Namesto da s praskanjem preusmerjam pozornost iz stresa, željo po praskanju / praskanje raje vzamem kot pokazatelj stresa, ki ga sproti predelam s samoodpuščanjem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila nadaljevati s praskanjem/mrcvarjenjem mozolja, ki se mi večkrat pojavlja  na specifičnem mestu na obrazu – kljub temu, da sem prej že nekajkrat dojela nesmisel takšnega početja.   
Ko opazim, da se sredi nesmiselnega/destruktivnega početja praskanja/mrcvarjenja zalotim in kljub temu nadaljujem – se TAKOJ ustavim in diham!!!
Vidim/realiziram/razumem, da takšno odlašanje nima smisla, saj zaradi njega po nepotrebnem  izgubljam samozaupanje. Zavedam se, da se mozolj na specifičnem mestu ponavlja zaradi nekega vzroka.
Namesto da v trenutku ko se zavem, da sem sredi praskanja/mrcvarjenja - nadaljujem, se pri priči ustavim in po možnosti pogledam kaj bi lahko bil vzrok in. Namesto da se sekiram, ker se mi na vedno istem mestu pojavlja mozolj, raje raziščem kaj bi lahko bil vzrok…


ŽELJO PO KRAMPANJU / PRASKANJU UPORABIM KOT 'KLIK', KI MI NAKAZUJE DA MOJ UMZ NEKAJ NAKLEPA J


Ni komentarjev:

Objavite komentar