ponedeljek, 31. december 2012

Programiranje / naročniški paket za telefon 1


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila odlašati z urejanjem naročniškega paketa za telefon zaradi preteklih izkušenj s tehnologijo, ki so me stale veliko časa in živcev.
Ko opazim, da odlašam s spoznavanjem tehnologije/programiranja and co. zaradi tega, ker sem v preteklosti izkusila, da terja veliko potrpežljivosti in časa – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da z odlašanjem samo stopnjujem lasten odpor in nestrpnost do tehnologije/programiranja and co. Zavedam se, da sem v preteklosti delovala iz izhodiščne točke nepotrpežljivosti in da je to izhodiščno točko zelo praktično spremenit.
Namesto da odlašam s spoznavanjem tehnologije/programiranja and co., si za nove zadeve vzamem dovolj časa takoj ko je možno in jih natančno in potrpežljivo urejam – s pomočjo dihanja, zdravorazumskih odločitev in s pomočjo drugih ljudi in informacij, ki so namenjeni specifičnemu aparatu/storitvi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila opravila v zvezi z aparati in pripadajočimi storitvami soditi kot stresne.
Ko opazim, da opravila v zvezi z aparati in pripadajočimi storitvami sodim kot stresne – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da s predsodki o tem, da je urejanje opravil v zvezi z aparati in pripadajočimi storitvami stresno dejansko sokreiram stresno situacijo.
Namesto da se urejanja opravil v zvezi z aparati in pripadajočimi storitvami lotim iz izhodiščne točke stresa, se zadeve raje lotim iz izhodiščne točke spoznavanja novega in učenja o funkcioniranju.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila upanje, da bom preklop na naročniški paket izpeljala hitro in brez komplikacij.
Ko opazim, da obstajam v upanju/pričakovanju – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da z obstojem v upanju/pričakovanju hkrati kreiram možnost za razočaranje.
Namesto da upam/pričakujem, da bom opravilo v zvezi z aparati in pripadajočimi storitvami (kot je na primer preklop na naročniški paket) izpeljala hitro in brez komplikacij, se urejanja raje lotim brez upanja/pričakovanja in se tako prikrajšam za morebitno oz. dokaj verjetno  razočaranje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila samopomilovanje, ko sem ugotovila, da imam za urediti še več nepoznanih stvari kot sem sprva mislila, da jih imam (ohraniti staro telefonsko številko lastnika in prenesti telefonske številke ostalih).
Ko opazim, da padam v čustvo samopomilovanja zaradi dodatnih nepričakovanih opravil – se takoj ustavim in diham!!!
Vidim/realiziram/razumem, da je samopomilovanje popolnoma uničujoče in nepraktično zapravljanje časa in zdravja.
Namesto da se ob dodatnih nepričakovanih opravilih samopomilujem, raje učinkovito diham in se jih lotim po svojih najboljših zmožnostih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila predajati se obupu zaradi občutka, da so mi naprtili preveč novosti in obveznosti naenkrat – preden sem jih sploh začela reševat. Znotraj tega si odpustim, da sem predvidevala, da mi pomoč v obliki informacij in ljudi ni na voljo preden sem to sploh preverila.
Ko opazim, da obupujem in oblikujem negativne predsodke preden se določenega dela sploh lotim – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da so bili moj obup na podlagi občutka, da so mi naprtili preveč novosti in obveznosti naenkrat in negativni predsodki, da sem ostala sama brez pomoči povsem nepotrebni.
Namesto da obupujem zaradi občutkov prevečnosti in predsodkov o nemoči, raje preverim kolikor dejansko zmorem in koliko moči dejansko premorem.                                   

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila misel: 'Nekdo od mene pričakuje, da mu uredim zadevo o kateri nimam skoraj nič pojma. Kako naj osebi to povem, ko pa sem odlašala tako dolgo, da bi oseba težko našla koga drugega, da ji uredi zadevo…'
Ko opazim, da me je strah, da ne bom izpolnila pričakovanj drugih zaradi svojega neznanja in odlašanja in se zaradi tega počutim krivo in obupano – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da :strah pred tem, da ne bom izpolnila pričakovanj drugih, strah pred lastnim neznanjem, občutek krivde in občutek obupanosti obstajajo znotraj UMS.
Namesto da zapravljam čas v UZS in iščem izgovore, da ne bi rabila nečesa narediti, se raje nemudoma lotim fizičnih opravil .

Ni komentarjev:

Objavite komentar