sreda, 16. januar 2013

Hujšanje / SF+SCS+SC 3


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila odlašati s hujšanjem, dokler mi ni garderoba postala pretesna in neudobna.
Ko opazim, da odlašam z hujšanjem, čeprav se zavedam posledic – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem,  da z odlašanjem hujšanja samo stopnjujem svoje lastno nezadovoljstvo in nezaupanje v sebe.
Namesto da odlašam s hujšanjem in si zaradi tega tečnarim v utesnjeni garderobi, raje konstantno vzdržujem enakomerno težo. Če opazim, da moje telo boljše funkcionira z več kilogrami kot doslej, pa poskrbim za primerno in udobno garderobo.

Odpusti si, da sem sprejela in si dopustila 'jesti z očmi' in zaradi okusa.
Ko opazim, da nenadoma postanem lačna / željna hrane šele takrat ko jo zagledam in se zavem, da je pred mano nekaj kar sem sprejela in si dopustila vprogramirat kot 'okusno' – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem,  da hranjenje z očmi in na podlagi 'okusnega' pri meni ogromno krat ne izhaja iz dejanskih potreb telesa, ampak iz želje po več energiji / iz pohlepa -  strahu pred tem, da bo okusno zadevo pojedel nekdo drug še pred mano (smeh) in bom tako do nadaljnjega ostala brez.
Namesto da jem na podlagi trenutne lakote / umske lakote / sprejetega in dopuščenega okusa, raje opuščam živila, ki preverjeno ne podpirajo telesa na splošno (maščobe, sladkor…), spoznavam katere sestavine najbolj podpirajo moje telo in jih postopno zamenjujem s tistimi, ki jih imam vprogramirane kot okusne.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila 'flajckanje' – vnašanje hrane mimogrede, med obroki, malo tu – malo tam.
Ko opazim željo po flajckanju – se ustavim in diham.
(Hahahaha – sem šla pogledat pomen besede flajckanje na net in sem ugotovila, da flajcka pomeni vlačuga :)
Vidim/realiziram/razumem,  da je vnašanje hrane mimogrede in zato ker je pač dobra zelo nesmiselna navada. Zavedam se, da se 'nedolžno'  flackanje nabira na kup, ki se izrazi kot povečanje maščobnih oblog in/ali kot hrana za UZS oz. obstoj v energiji.
Namesto, da flajckam med obroki in pred pripravo obrokov, ob želji po flajckanju raje spijem kak požirek vode.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila verjeti, da se lahko debelost - razen v izjemnih primerih, ko je uradno bolezenska – odpravi s pomočjo zadostne samodiscipline in da s(m)o debeli razen izjem nedisciplinirani.
Ko opazim da debele/močnejše/obilnejše ljudi sodim kot nedisciplinirane – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem,  da debelost ni nujno povezana z nedisciplino ali uradno priznanimi boleznimi. Zavedam se, da ljudje slabo poznamo sebe kot telo, ker smo toliko časa funkcionirali pod prevlado UZS nad telesom/življenjem samim.
Namesto da debelost avtomatsko povezujem z nedisciplino, raje raziskujem pojav debelosti in ugotavljam kaj vse jo razen nediscipline še pogojuje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila med razlogi za HUJŠAnje sprejeti tudi razlog 'da bom bolj sprejemljiva podoba za sebe in druge'.
Ko opazim, da hujšam z namenom, da bi bila bolj sprejemljiva podoba za druge in s tem posledično za sebe – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem,  da se zanašam na to, da če bom bolj sprejemljiva podoba za druge, bom s tem tudi bolj sprejemljiva za druge na splošno in bom posledično imela večji vpliv na druge, ki si ga želim zaradi razširjanja praktično uporabnih rešitev, ki so najboljše za vse enakovredno.
Namesto da se zanašam na to, da mi bo bolj sprejemljiva / vitkejša podoba pripomogla pri pridobivanju pozornosti drugih, to sposobnost raje nadgrajujem na osnovi samozaupanja.




Video o slikovni predstavitvi / podobi 

Ni komentarjev:

Objavite komentar