četrtek, 17. januar 2013

Hujšanje / SF+SCS+SC 4


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila nestrpno željo po tem, da bi z lahkoto in v kratkem času shujšala na želeno težo.
Ko opazim nestrpno željo po manjšem številu kilogramov – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da živim v fizični realnosti, ki se odvija v času, skozi procese in ne v neki namišljeni realnosti, kjer bi kilogrami na hitro izginili z malenkost truda. Zavedam se, da bi sicer lahko shujšala hitreje ampak na račun lastnega zdravja.
Namesto da želim shujšat na hitro, raje hujšam postopoma in se izogibam ekstremov. Namesto da sem nestrpna glede izgube kilogramov, sem raje vztrajna in dosledna v svoji odločitvi v vsakem trenutku.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila popuščanje pri hujšanju z izgovorom, da določeno hrano uživamo redko in da se ji takrat ne mislim odpovedat.
Ko opazim, da se izgovarjam na to, da določeno hrano, ki je na jedilniku samo ob posebnih priložnostih lahko normalno jem – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se 'različne' posebne priložnosti seštevajo – skupaj s posledicami. Zavedam se, da imam potem zaradi takšnih izgovorov občutek razočaranosti v smislu da mi hujšanje ne uspeva, da nisem sposobna shujšat…
Namesto da popuščam pri svojih odločitvah glede prehranjevanja v času hujšanja, se raje prediham skozi skušnjave – tako da si sproti odpuščam misli in čustva vezana na željo po hrani za posebne priložnosti oz. pa 'več te hrane'.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila zanašati se na hujšanje po sistemu 'več migaj + manj jej'  in da si nisem dopustila spoznavati se s specifikami prehranjevanja in gibanja, ki hujšanje pospešijo in ga naredijo učinkovitejšega (ne na račun zdravja).
Ko opažam, da se izogibam spoznavanju specifik prehranjevanja in gibanja, ki naredijo hujšanje učinkovitejše - zaradi tega, ker je na trgu tako veliko verzij, da več ne vem kateri naj zaupam – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da bolj kot spoznavam specifike prehranjevanja in gibanja, bolj učinkovito bom lahko shujšala in tako obdržala motivacijo do končnega cilja. Zavedam se, da si lahko z nepoznavanjem specifik prehranjevanja in gibanja tekom hujšanja lahko po nepotrebnem škodujem.
Namesto da se hujšanja lotevam površinsko, raje poiščem informacije, ki so skupne večini priporočil in jih postopoma prakticiram znotraj svojega hujšanja – če vidim, da podpirajo moje telo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila popuščanje pri malicah, kjer sem si za razliko od zajtrka in kosila živila omejila ravno zaradi tega, da bi si s tem omejila vsakodnevne skušnjave.
Ko opažam, da si pri malicah popuščam in namerno izbrana živila zamenjujem z drugimi – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se majhne nedoslednosti nabirajo na kup skupaj s posledicami in da na tak način ne morem učinkovito hujšat.
Namesto da si popuščam pri malicah, se raje opomnim, da imam prosto izbiro živil pri zajtrku in kosilu in raje pošteno premislim kaj točno bi rada jedla takrat.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila skozi vse svoje življenje programirat svoje misli in čustva v predalčka dobra/okusna hrana in neokusna hrana.
Ko opazim, da sodim hrano kot okusno/neokusno – se ustavim in diham.
Vidim/realiziram/razumem, da se ne zavedam razlogov na podlagi katerih sem si vprogramirala posamezno določeno vrsto hrane kot ne/okusno.
Namesto da hrano izbiram glede na okus za katerega ne vem kako natančno sem si ga vprogramirala, hrano raje izbiram glede na to ali podpira moje telo in hkrati raziskujem svoje sprejete in dopuščene programe o hrani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar