sobota, 11. maj 2013

Strah pred zajedavci / klopi


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila verjeti, da se zajedavci/klopi prisesajo na ljudi z negativno energijo in znotraj tega soditi sebe in/ali druge kot negativce, kadar s(m)o staknili klop-a/e.
WTF – kje sem sploh staknila to prepričanje? Sliši se kot neka spiritualna driska. Zraven tega so psi in mačke pogosto vir hrane (in transporta) za klope; njih pa ne dojemam kot negativcev.
Prepričanje zbrisano – ne pride več v poštev.

Uf – so  klopi en čuden dizajn….

''Zajedavec ali parazit je živalski ali rastlinski organizem, ki živi v skupnosti z drugim organizmom, a ima korist le zajedavski organizem, gostiteljski organizem pa trpi škodo.''


Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila strah pred boleznimi, ki jih prenašajo klopi (npr. klopni meningitis) in komarji (npr. malarija).
Vidim, realiziram, razumem, da je obstoj v strahu nesmiseln – ker ne more pomagati kot preventiva.
Namesto da se klopov in komarjev bojim, se pred njimi raje primerno zaščitim; po možnosti s čim bolj naravnimi sredstvi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila z gnusom/strahom/odporom reagirati na klopa, ki sem ju po sprehodu po gozdu našla na sebi. Zaradi teh reakcij sem želela zajedavca čim prej odstraniti in tako sem v tem hitenju povečala možnost, da odtrgam samo zadek, brez čeljusti.
Ko opazim klopa na sebi, se ustavim in diham – dokler se popolnoma ne umirim. Vzamem primerno pinceto in ga z občutkom izvlečem celega. Če se nahaja na mestu, ki ga ne morem direktno videti, si pomagam z ogledalom ali prosim za pomoč drugega.
Če mi klopa ne uspe izvleči že takoj v prvem poizkusu, si ne dopustim panike, ampak se ponovno umirim z dihanjem in se osredotočam na primeren pritisk na pinceto.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila gnus do odstranjevanja ''nabitih'' klopov iz mačke in da sem to odgovornost vedno preložila na očeta.
Ko opazim, da se izogibam asistenci živali – se ustavim in diham.
Očeta prosim, da mi pokaže kako se zadeve loti on in mački naslednjič pomagam sama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar