petek, 28. junij 2013

V neznano / v planine

Soseda, ki večkrat pride k nam me nekega dne preseneti z vprašanjem, če bi jaz želela iti zraven na mladinski planinski tabor in prevzeti likovne delavnice za otroke; češ da njej to ne gre najbolje.

Moje notranje reakcije: WTF… kaj ti bodo planine, če imaš morje/vodo. Že od nekdaj sem zaljubljena v vodo, namakanje, plavanje, čofotanje… planine me niso nikoli zanimale. Saj razumem, da nekatere ljudi ganejo, ampak sama jih ne bi 'nikoli' zamenjala za morje, če imam možnost izbire.

Zadeva je takšna, da letos morja nimam v planu – delno tudi zaradi svoje brezposelnosti.
Soseda pravi – teden dni, za mentorje in pomočnike brezplačno… in tukaj mi klikne. 'Počitnice' v zameno za likovne delavnice?
Po približno petih minutah razlage/debate se nenadoma odločim da grem.

Čeprav prej sama nikoli nisem pomislila na obisk planin. Čeprav je ata že precej prehodil in pripovedoval.

Grem v neznano – spoznavat planine – brez 'iskric v očeh'. Brez zavednih pričakovanj. 'Prazna', razen vprašanja kako se diha gorski zrak, lol.   


Kaj ti bodo
,
če imaš
; )




Preveri, uporabi, podpri (se):

Ni komentarjev:

Objavite komentar